Az artCOMM partners fő profilja a kis-, közép – és nagyvállalatok marketing tevékenységének tervezése és menedzselése kiszervezett formában.
Marketing feladatok
- marketing és PR stratégia tervezés és végrehajtás
- teljes körű marketingkommunikációs kampánystratégia kidolgozása, kampányok lebonyolítása, eredmények nyomon követés
- média- és reklámkampányok stratégiai tervezése és kivitelezése
- a kampányokhoz kapcsolódó büdzsé tervezése, kezelése és nyomon követése valamint a felhasználás hatékonyságának mérése
- éves, féléves, negyedéves vagy ennél rövidebb marketing stratégia tervezése és kivitelezése
- marketing tanácsadás
- kreatív tervezés és médiavásárlás
- célcsoport analízis
- a teljes marketing eszköztár operatív és taktikai tervezése, felhasználása
- új termékek piaci bevezetési stratégiájának kidolgozása
- árazási és termékfejlesztési javaslatok kidolgozása
- termékpozícionálási javaslat elkészítése
- piackutatás, konkurenciafigyelé
- lead gyűjtő, ügyfél akvizíciós kampányok szervezése, koordinációja
- CRM rendszer fejlesztése, adatbázis menedzsment
- szakmai rendezvények, konferenciák szervezése, koordinálása
- mindennapi marketing tevékenység ellátása, összefogása, koordinálása